מקטרות (פיפ) בעבודת יד

מקטרות (פיפ) בעבודת יד

מקטרות פייפ בעבודת יד הם ללא כל ספק יצירת אומנות אך מעבר ליופי, המטרה של המקטרת היא לאפשר עישון נינוח ומרגיע. ברור כי כדי ליצור את המקטרת הנכונה יש להתחשב במרכיבים רבים אך זה רק צד אחד של המטבע. עבור המעשנים חשוב לבחור את המקטרת הנכונה ובתוך כך להתחשב במספר מרכיבים.

החומר ממנו עשויה המקטרת
החומר המשמש לייצור המקטרת משפיע על העמידות שלה, המשקל והחוויה הכללית. שימוש בבראייר נפוץ בשל היכולת שלו לספוג לחות והתוצאה המרשימה שנוצרת לאחר העיצוב. החומר יכול להשפיע גם על הטעם של הטבק כך שחשוב לברר מראש מה החומר כדי להבטיח עמידות ארוכת טווח וחוויה אשר בטעמה מתאימה לציפיות האישיות.

סגנון וגודל
אפשר לייצר מקטרות בעבודת יד בשלל סגנונות, צורות וגדלים. כמובן, הייצור חייב להתחשב בפעולת העישון אך כשהוא נעשה בצורה מקצועית אפשר להגיד כי בחירה עיצובית תהיה אישית. בבחינת העיצובים כדאי להסתכל על הגודל כמשפיע על משקל המקטרת וכן על הקערה כשגדולה יכולה לספק זמן עישון ארוך יותר לעומת קטנה. גם הצורה של המקטרת יכולה להשפיע על העישון עצמו ועל נוחות האחיזה וברכישת מקטרת בעבודת יד אפשר להתייעץ לפני הרכישה ולוודא כי העיצוב יענה על החוויה הרצויה.

עלות מקטרת בעבודת יד
העלות של המקטרת יכולה להשתנות וזאת כיוון שכל אחת עשויה חומר שונה וכל אחת דורשת זמן שונה של ייצור. הדרך הטובה לבחור את המקטרת שמתאימה לתקציב היא לקבוע קודם כל את גודל ההשקעה ובהתאם לסנן את האפשרויות. לצד זאת יש לזכור כי מקטרת טובה מהחומר המתאים ובצורה הנכונה תבטיח חוויה יוצאת דופן לאורך שנים.

אוהבים את המאמר הזה?